Koszyk

Skontaktuj się z nami: +48 516 703 374

Strefa Kupujących

W trosce o najwyższy poziom zadowolenia.

Pytania, które najczęściej zadają Klienci.

Zamówienia i dostawy

  • W sklepie internetowym mojmebelek można wybrać jedną spośród 2 opcji płacenia za zakupy:
    – Online: przelewem lub kartą płatniczą/kredytową.
    Płatność online zawsze realizowana jest za pośrednictwem serwisu PayU. W finalizacji zamówienia po wybraniu przycisku „Przejdź do PayU” Klient zostaje przekierowany do strony serwisu PayU, gdzie może zdecydować się na płatność kartą lub przelewem bankowym.

    – Zwykły przelew: przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
    ———
    Dane odbiorcy: ———
    W tytule przelewu koniecznie należy podać numer zamówienia, który podany jest w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji.

Jeśli został popełniony błąd w danych adresowych, proszę o bezwłoczny kontakt pod nr 516 703 374, lub adresem email: kontakt@mojmebelek.pl

O stanie realizacji zamówienia powiadomimy Cię mailowo.

Koszty i terminy dostawy zależą od wybranej opcji

Tak, na życzenie wystawiamy fakturę VAT za produkty zakupione w naszym sklepie.

Zgodnie z regulaminem zamówienia można składać tylko za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie sklepu internetowego.

O stanie realizacji zamówienia powiadomimy Cię mailowo. Szczegóły Twojego zamówienia możesz  również  sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu klikając w zakładkę Moje Konto -> Zamówienia

Produkty, które są dodawane do koszyka nie są zarezerwowane. Rezerwacja ma miejsce dopiero w momencie opłacenia zamówienia on line

Po wysłaniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz od nas na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia, a następnie będziemy informować Cię mailowo o każdej zmianie statusu zamówienia.

Nie, nie realizujemy przesyłek zagranicznych.

Jeżeli potrzebujesz wymiany produktu.

Zwroty i reklamacje

Taki produkt można oddać lub wymienić. W tym celu należy odesłać go na adres sklepu internetowego, koszt przesyłki zwrotnej ponosi sklep internetowy. W celu dokonania zwrotu lub wymiany niewłaściwego produktu zaloguj się na naszej stronie na konto na którym dokonałeś zakupu i przejdź do zakładki Moje Konto -> Reklamacje aby wypełnić formularz reklamacji.

Zamówienie można anulować jeśli nie zostało ono jeszcze nadane do wysyłki. W tym celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie.

Swoją paczkę można śledzić klikając w link do przesyłki, który wysyłamy w mailu informującym o zrealizowaniu zamówienia. W niektórych sytuacjach przesyłki nie udaje się dostarczyć, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Tak, można dokonać zwrotu lub wymiany w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby dokonać zwrotu należy wypełnić krótki formularz zwrotu dostępny po zalogowaniu na Twoje konto w szczegółach danego zamówienia. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Tak, po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail potwierdzający złożenie zamówienia, a następnie przy każdej zmianie statusu realizacji wysyłane jest kolejne powiadomienie. Szczegóły zamówienia można  również  sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu i klikając w zakładkę Moje Konto -> Zamówienia.

Proste zwroty

Masz 14 dni na zwrot produktu.

Gwarancja

Gwarancja przez 24 miesiące.

Bezpieczne płatności

Zapewnia PayU.